Artykuły z kategorii: Zakupy, kultura i rozrywka

Otwarty świat
Zakupy, kultura i rozrywka

Otwarty świat

Otwarty świat lub piaskownica to forma projektowania gier komputerowych w ten sam sposób określany jest dowolny czas do odkrycia graczowi. Jedną z pierwszych gier gdzie został użyty otwarty świat to Elite została wydana w 1984 roku. Gracz miał możliwość latania statkami kosmicznymi i przechodzenia

Minecraft
Zakupy, kultura i rozrywka

Minecraft

Minecraft to jedna z gier INDIE, czyli niezależnych tworzona w języku Java. Pierwsze wersja gry została wydana w 2009 kolejna w 2010 roku a oficjalnie w 2011 wtedy właśnie była premiera. Gra ukazała się również na systemy mobilne, ale w pierwszej kolejności na telefon Xperia Play w 2011 roku natomi

Wydawca
Zakupy, kultura i rozrywka

Wydawca

Wydawca gier komputerowych zajmuje się przede wszystkim finansowaniem produkcji gry, po tym, kiedy gra już jest przechodzi do reklamy i marketingu, która jest dźwignią handlu. Dzięki dobremu zdiagnozowaniu targetu można powiedzieć, że wydawca ma już za sobą połowę sukcesu. To wydawca odpowiada za

Ile to kosztuje
Zakupy, kultura i rozrywka

Ile to kosztuje

Choć wiele gier jest bezpłatnych wystarczy się zarejestrować, zalogować i grać w ciąż jeszcze gier jest płatnych, co oczywiście jest zrozumiałe. Wydawca gry musiał poświęcić na tę jakieś pieniądze a przede wszystkim swój cenny czas. Kiedyś gry komputerowe kojarzone były z wysoką ceną, trudną dostę

Wyścig
Zakupy, kultura i rozrywka

Wyścig

Coraz większa ilość twórców i wydawców powoduje wyścig i wielką konkurencję. Niektórzy z nich stawiają na dodatki do gier niż same w sobie nowe gry o nowej tematyce. Dlaczego? Jeśli gra zdobyła uznanie i cieszy się dużą popularnością rozsądniejszym jest zrobić dodatek do gry lub kolejną część niż za

Braid
Zakupy, kultura i rozrywka

Braid

Braid to niezależna gra komputerowa, stworzył ją Jonathan Blow. www.fuscher.com.pl Została wydana w sierpniu 2008 roku dla Xbox Live Arcade na Xboksa 260, wersja dla komputerów osobistych została wydana w kwietniu 2009 roku, dla Linuksa została stworzona przez Rayana C. Gordona. Polska wersja p

Gry w ujęciu socjologicznym
Zakupy, kultura i rozrywka

Gry w ujęciu socjologicznym

Rozpatrując gry komputerowe w ujęciu socjologicznym weźmiemy pod uwagę to, z jaką myślą zostały zaprojektowane i wyprodukowane. Chodzi o dostarczenie rozrywki, ale i z drugiej strony czerpanie z niej korzyści w przypadku gracza. To, że każdy człowiek potrzebuje odpoczynku jest oczywiste część lud

Największa sprzedaż gier
Zakupy, kultura i rozrywka

Największa sprzedaż gier

Gry komputerowe niezmiennie są lubiane przez dzieci i młodzież w zależności od wieku i płci różne są preferencje jedni wolą gry przygodowe inni strategiczne, jedni przyzwyczajają się do bohatera i oczekują kolejnych serii a jeszcze inni lubią poznać wiele gier i nie wyczekują kontynuacji gry, którą

The Sims
Zakupy, kultura i rozrywka

The Sims

The Sims gra zaprojektowana i wyprodukowana przez firmę Maxis, wydana w 2001 roku zyskując od razu ogromną popularność i sympatię. www.dalmond.pl Gra polegała na niejako obsłudze społeczności, która nazywa się jak nazwa gry nie miała celu, jaki gracz ma osiągnąć lub można na to spojrzeć z drugiej

RPG dla młodych ludzi
Zakupy, kultura i rozrywka

RPG dla młodych ludzi

Dla całkiem sporego grona młodych ludzi poza telewizją i komputerem nie istnieją inne rozrywki, mimo iż telewizja w Marklowicach nie budzi zastrzeżeń. Oczywiście, nie ma niczego złego w grach komputerowych, serfowaniu po Internecie czy oglądaniu telewizji. We wszystkim trzeba jednak znać umiar. Z

Rywalizacja w świecie wyobraźni
Zakupy, kultura i rozrywka

Rywalizacja w świecie wyobraźni

Zdaje się, że chyba drzemie w nas pewien duch rywalizacji – po prostu lubimy czasem ze sobą konkurować i ma to przełożenie na wiele różnych sfer życia. W zdrowej rywalizacji nie ma oczywiście nic złego, zwłaszcza wtedy, kiedy przynosi nam ona również ciekawą rozrywkę. Interesującą formą podejmowani

Ci Games
Zakupy, kultura i rozrywka

Ci Games

CI Games – kiedyś City Interactive to polska marka z siedzibą w Warszawie, która zajmuje się produkcją i dystrybucją gier komputerowych. Firma powstała w 2003 roku, w 2007 roku połączona z Detalion, – które zajmuje się produkcją gier przygodowych. W roku 2013 roku zmieniono nazwę na CI Games. Preze